Sağlık Bakanı Memişoğlu, Suriye'de



Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Suriye Sağlık Bakanı Musab Nizal el-Ali ile başkent Şam'da bir araya geldi.

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Resmi temaslarımız kapsamında bulunduğumuz Suriye'de, Şam Kalp Hastanesini ziyaret ettik. Ziyaretimizin ardından Suriye Sağlık Bakanı Sayın Musab Nizal el-Ali ve heyeti ile bir araya gelerek verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Görüşmelerimizin iki ülke için hayırlı neticeler getirmesini diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Hastalara Ziyaret

Bakan Memişoğlu, Şam Kalp Hastanesinde tedavi gören hastaları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti. 

Sağlık çalışanlarıyla da bir araya gelen Memişoğlu, “İnsan sağlığı için emek veren tüm sağlık çalışanlarına muvaffakiyetler diliyor, şifa bekleyen tüm hastaların bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyorum.” değerlendirmesinde bulundu.

Kaynak: DHA